Service Level Agreements

  • Snel antwoord

    Bij het Brons pakket krijgt u binnen 24 kantooruren reactie. Indien een snellere reactie gewenst is dan kunt u kiezen voor het Zilver (binnen 16 kantooruren reactie) of Goud (binnen 8 kantooruren reactie) pakket. Overigens krijgt u bij een Goud pakket telefonische ondersteuning indien u dit graag wilt, altijd handig voor belangrijke vragen.

  • Installatieservice

    Indien u een abonnement op een koppeling bij ons wilt afnemen, dan heeft u de keuze om deze zelf snel te configureren en te installeren. Hiervoor is wel enige kennis vereist. Heeft u deze kennis niet in huis of wilt u er zeker van zijn dat alles goed wordt geïnstalleerd, dan kunt u kiezen voor onze installatieservice.

  • Telefonisch of e-mailcontact

    Wij weten dat wanneer u een belangrijk probleem of dringende vraag heeft graag snel geholpen wilt worden. Daarom kunt u ook telefonische support ontvangen van iWebDevelopment Met het Goud pakket maakt u zelf de keuze of u een e-mail wilt sturen, of toch liever telefonisch geholpen wilt worden.

  • Extra ondersteuning

    Bij onze SLA pakketten ontvangt u maximaal één (1) uur ondersteuning per maand. Deze is niet overdraagbaar naar een volgende maand. Indien u meer ondersteuning en support nodig heeft per maand kan iWebDevelopment deze tegen een extra vergoeding bieden. U kunt met ons contact opnemen voor meer informatie hierover.

  • Overstappen van SLA

    Het kan altijd zijn dat u de keuze heeft gemaakt voor Brons, en later wilt overstappen naar een Zilver of Goud pakket. Onze SLA pakketten zijn maandelijks aanpasbaar. Indien u wilt overstappen is dit bij iWebDevelopment geen enkel probleem!

  • SLA Brons
  • 0,-/m
  • Bevat:
  • Reactietijd binnen 24 kantooruren
  • E-mail support
  • Bevat:
  • Reactietijd binnen 16 kantooruren
  • E-mail support
  • Bevat:
  • Reactietijd binnen 8 kantooruren
  • E-mail support
  • Telefonische support
×